BTS Performs ‘Boy with Luv’ In Quarantine – #HomeFest


>>I THINK BTS ARE READY, YES,
THEY ARE. HERE THEY ARE PERFORMING FOR YOU
FROM SOUTH KOREA, PLEASE WELCOME BTS. ♪ ♪ ♪
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
(♪“BOY WITH LUV”♪) (♪SINGING IN KOREAN)
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
OH, TEXT ME OH YEAH, OH YEAH
OH YEAH, OH YEAH YOUR EVERY PICTURE
(♪SINGING IN KOREAN) OH, OH, BAE
COME BE MY TEACHER (♪SINGING IN KOREAN)
YOUR ONE, YOUR TWO LISTEN MY
(♪SINGING IN KOREAN) (♪“BOY WITH LUV”♪)
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
(♪“BOY WITH LUV”♪) ♪ OH MY, MY, MY
OH MY, MY, MY ♪ YOU GOT ME HIGH SO FAST
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ OH MY, MY, MY
OH MY, MY, MY (♪SINGING IN KOREAN)
♪ ♪ ♪ ♪ LOVE IS NOTHING STRONGER
THAN A BOY WITH ♪ THAN A BOY WITH LUV
LOVE IS NOTHING STRONGER ♪ THAN A BOY WITH
THAN A BOY WITH LUV (♪RAPPING IN KOREAN)
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
(♪RAPPING IN KOREAN) ♪ ♪ ♪
♪ ♪ ♪ (♪RAPPING IN KOREAN)
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
♪ BOY WITH LUV (♪SINGING IN KOREAN)
♪ ♪ ♪ ♪ ♪ ♪
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ YEAH, YOU MAKIN’ ME
A BOY WITH LUV ♪ OH MY, MY, MY
OH MY, MY, MY ♪ YOU GOT ME HIGH SO FAST
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ OH MY, MY, MY
OH MY, MY, MY ♪ YOU GOT ME FLY SO FAST
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ ♪ ♪
♪ LOVE IS NOTHING STRONGER THAN A BOY WITH
♪ THAN A BOY WITH LUV LOVE IS NOTHING STRONGER
♪ THAN A BOY WITH THAN A BOY WITH LUV
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ ♪ ♪
♪ ♪ ♪ (♪RAPPING IN KOREAN)
♪ ♪ ♪ ♪ OH MY, MY, MY
OH MY, MY, MY ♪ YOU GOT ME FLY SO FAST
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ OH MY, MY, MY
OH MY, MY, MY ♪ YOU GOT ME FLY SO FAST
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ ♪ ♪
(♪SINGING IN KOREAN) ♪ LOVE IS NOTHING STRONGER
THAN A BOY WITH ♪ THAN A BOY WITH LUV
LOVE IS NOTHING STRONGER ♪ THAN A BOY WITH
THAN A BOY WITH LUV>>James: THERE THEY ARE, BTS,
EVERYBODY.

100 Comments

  • Etupidi

  • Dude but Joon… looks SO good!!!???

  • yikes man…just a bit too cheesy .

  • tae can literally dance in anything, first he danced wearing heels, now's he's wearing slippers

  • 하 씨 자꾸 파파모찌 생각나네

  • Plz. Don’t do this…my gf is on this app ?

  • Best quarantine fashion ☑️

  • Cool! You guys seem very close especially with Jimin.

  • Literally everyone ever in this comment section: JUNGKOOKS LEGS ?
    Me: Yoongis legs ??

  • I envy those green jacket btw.. and those slippers????

  • Taehyung me representa como me visto en cuarentena
    Xdxd

  • Omg I love it I wanna see more bts plz

  • KINGSSSS ME RE ALEGRARON LA CUARENTENA

  • Jungkook’s fit do be hittin different doe ?????

  • That's one sexy social distancing dance. lol

  • v using a baggy clothes looks hot af meanwhile me using a baggy clothes look like a beggar 🙁

  • Taehyung se ve muy tiny ME ENCANTAAAA

  • thank you James! ?

  • What the heck is going on with Tae's oversized clothing craving?

    Tae…no

  • miss appearing boy with luv:(??

  • 3:54
    Edited :
    "yes yes yes my baby mochi" – James Corden

  • Does anybody saw Namjoon's lil' tummy?!?! Lol
    And Jk's legs oh my god..
    And V'… V's only V after all that why we purple U!
    J-Hope shining so bright!
    Suga's cutie side!
    Jimiiin heart!
    Jin's.. Handsome Face.
    BTS PURPLE U

  • ok i have a new bias.

    jungkooks thighs ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • WORLD WIDE HANDSOME KIM SEOK JIN??????

  • jimin looks tired i hope he is fine 🙁

  • Our, V…forever comfy wearing his own shoes —tsinelas/slippers? Truly HOMEfest?

    BORAHAE BTS???????

  • Tx for the entertainment. Hope bts loved ones are safe and well ..

  • HOSEOK'S ENERGY IN THIS WHOLE VIDEO>>>>>

  • My boys did great

  • Las chanclas de Tae ??

  • 3:55 Papa Mochi sending a heart to Baby Mochi ??

  • JOON AND HOSEOK"S FITS THOO>>>>

  • WHY IS NO ONE TALKING ABOUT SUGA THO ??

  • BTS ? ???

  • can’t take my eyes of Jungkook legs ? ?????????????

  • Why does my bias gotta be cute like that ?

  • namjoon tummy –> 1:51

  • This was unavailable in Canada this morning but then now-

  • Jimin looks so tired! ? Please stay healthy BTS! ?????

  • Aku suka BTS yang sangat ganteng

  • Alguna mexicana? Yo si!!!! XD
    QUE HERMOSOS ESTÁN!!!!!

  • they look so happy performing
    🙁 hope everything gets better soon ?

  • THAT’S ILLEGAL!!!

    6 feet away from each other boys

  • Thank you for being our hope and love, as always

  • J-hope : Wearing shoe-laces as a belt
    Me: We stan an iconic fashion king

  • James Corden: "[BTS] performing for you from South Korea"
    Me after BTS come on the screen: "oh sweet we're getting a dance practice"

  • NAMJOON IN VANS OMG A REVELATION

  • Army, y'all reminds me of teens titan Go! Robin drolling over Raven's legs XD y'all thirsty.

  • jungkook legs

  • Let's admit, we all needed a little BTS during these lonely quarantine times

  • Love you bts army on arbe

  • You can't tell me jin is 27 and this much energy ❤❤❤❤

  • So you are telling me Jin is wearing black and Suga is wearing hot pink

  • opak jk

  • 3:42 just look Tae cute

  • So are we just going to ignore J-Hope's star jean jacket???? And his like wHoLe jEaN outfit? Looks like he can be in a Calvin Klein shoot or is that just me????????

  • I just want to say.

    I love BTS

  • Beautiful.

  • COMO TE GUSTA DARME ATAQUES CARDIACOS , KIM TAEHYUNG

  • ❤❤❤❤

  • This was really cute, I missed them so much.

  • 1:50 Time check on Joon, you're welcome.

  • hermosos mis BTS, los amo
    JUNGKOOK HERMOSO COMO SIEMPRE, MI KOOKIE TE AMO

  • No one
    Literally no one

    Even my mom

    Look at jimin 3:17

  • Jungkook's legs ♥️ ?

  • 오모.. 덮석진이야 대박

  • whats going on youtube. Hope all is well with you. Hope everyone is being safe while being quarantined during this very stressful time with this coronavirus pandemic going on. But while your chillin at the moment reading this comment, Do me a solid favor & Show some love on my lady's YouTube channel & subscribe to her channel. If you can relate to this video about being thick/plus size then this is definitely for you?? spread the love & share this video. Leave a comment on the video It is definitely appreciated. And when you subscribe she will definitely show love back and subscribe to your channel. Thanks so much and god bless. ?? #showsupport

    Video produced by me.
    ????????????????????????
    https://youtu.be/VjsxG48hfUg

  • Omg omg omg, who is the guy in total black outfit?, I need his name ? 0:55, 1:15 , 2:03, 2:36 is really handsome and his legs OMG 😮 his thigs ??

  • Can the subtitles be in actual subtitles or lyrics and not SINGING IN KOREAN

  • JK wearing all black

    ARMY : LeGs

  • 1:52 we see u Namjoonie ????

  • Just admit you were staring at Jungkook's legs for a very long time

  • (✿ ♥‿♥)

  • and my mom was on the channel where this was but switched it :>

  • 1:51 i see RM ??

  • Wtf que garotos maravilhosos, te amo caralho

  • JUNGKOOK IS A WHOLE ANIME GIRL

    no one can tell me otherwise

  • Hahahahahhahahhahahhahahhahhahahahhahahhahahhahhaahahhahahhahahhahahhahahhahahahhahahahhahahhahahhahahhahahahhahahahha

  • I need Jungkooks boots

  • no one can look godly when wearing jeans on jeans

    hobi: i’m sorry did you say something

  • oh free concert

  • When jungkook is literally wearing your aesthetic I LOVE IT!

  • Someone please tell where I can find the boots Jungkook is wearing

  • ooooooooooooooooooh ma ma maiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • All looking so hot but JK’s fit slaps

  • The guy in the jean jacket went hard!

  • In my quarantine I am watching BTS…..???

  • Jungkooks legs: exists

    Сompliments: entered the chat

  • I cant HANDLE hoeseok in those jeans and the hair, and JK with the hair and the everytHing and RM looking like a SNACK- BUT V in big boyfriend clothes IM
    L E A V I N G T H I S
    E N V I O R M E N T

  • 1

  • Hobi really love that jacket

  • SUGA ANDA DE ROSAAAAAAA >:D

  • kkkkkk, I was seeing the V's shoe flying in the performance!!

  • Before watching. Take a popcorn breath in and out.

    See jungkook long leg: choke

  • Definitivamente ALEGRARON mi cuarentena, espero que se estén cuidando, los extraño mucho!

  • BTS : Everyone wearing beautiful shoes

    Tae : I don't understand what people are wearin'

  • pink yoongi is sooo gorgeous
    me: keep wathing yoongi

  • 1:33 YA'LL yoongi smooth af when he was in the wrong position

  • I'm sorry but i couldn't get my eyes off of Jk his perfect black fit ???

  • V casually defying the laws of physics by not kicking his sandals into the air.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *